بهترین و مجهزترین قالیشویی در محدوده تهرانپارس

بهترین و مجهزترین قالیشویی تهرانپارس

لوازم و وسایلی همانند فرش، موکت، مبل، گلیم و … از جمله مهم‌ترین وسایل منازل به شمار می‌روند و دکوراسیون منازل با این وسایل معنی پیدا می‌کند. همان‌گونه که فرش و مبل و موکت زیبا و تمیز می‌تواند احساس خوشایندی به ساکنان منزل بدهد و باعث جذابیت و زیبایی محیط شود، فرش‌های کثیف و آلوده نیز می‌توانند باعث زشت شدن محیط و ایجاد احساس ناخوشایند شوند. برخلاف گذشته امروزه مردم آب فراوان، فضای زیاد، نیرو کار زیاد، انرژی و زمان کافی در اختیار ندارند که فرش‌ها را به شیوه سنتی شستشو بدهند به همین دلیل استفاده از خدمات قالیشویی می‌تواند بهترین و به‌صرفه‌ترین کار باشد.
شستشوی فرش در قالیشویی‌ها می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد چرا که امروزه قالیشویی‌های به‌روز و مجهز از انواع تجهیزات مدرن و مواد شوینده مخصوص و همچنین نیروهای کار متخصص برخوردار هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن فرش، موکت، مبل و … را شستشو دهند.

قالیشویی تهرانپارس چه خدماتی را به مشتریات ارائه می دهد ؟

قالیشویی تهرانپارس به عنوان یکی از بهترین و مجهزترین قالیشویی‌های تهران شناخته می‌شود که خدمات متنوع و متعددی به مشتریان خود ارائه می‌کنند. از جمله مهم‌ترین خدمات این قالیشویی می‌توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • شستشو انواع فرش‌های ماشینی، دستبافت، ابریشمی، تابلوفرش‌ها و …
  • برطرف کردن و تعمیر انواع پارگی‌ها و آسیب‌های وارد شده به فرش‌ها
  • رنگ‌برداری و لکه‌برداری از سطوح فرش‌ها
  • تعمیر بافت و ریشه‌های فرش‌ها
  • خشک‌شویی انواع مبل و موکت با استفاده از تجهیزات نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در منزل
  • ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی در تمام ایام سال خصوصاً ایام تعطیلات

اگر شما با این سوال روبرو شده اید که شستشوی فرش را در سال چند مرتبه انجام دهیم پس بهتر است یک عنوان با این مقاله نوشته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

چرا  قالیشویی تهرانپارس! مزایا قالیشویی تهرانپارس نسبت به بقیه چیست؟

استفاده از خدمات قالیشویی همواره مزیت‌های متعددی در مقایسه با استفاده از روش‌های سنتی شستشوی فرش دارد. امروزه قالیشویی‌های متعددی در سراسر کشور به مشتریان خود خدمات‌رسانی می‌کنند. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از قالیشویی تهرانپارس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افراد می‌توانند در مصرف آب، مواد شوینده و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.
  • حمل‌ونقل فرش‌ها، موکت‌ها، قالیچه، گلیم و … توسط نیروهای قالیشویی انجام می‌شود.
  • استفاده از بهترین مواد شوینده متناسب با نوع فرش‌ها
  • استفاده از روش نانوشویی فرش با استفاده از تجهیزات مدرن و مواد شوینده نانو
  • استفاده از مدرن‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های دنیا
  • بهره‌گیری از پرسنل حرفه‌ای و ماهر
  • استفاده از جاروبرقی‌های صنعتی و بزرگ برای تمیز کردن کامل گردوغبار از فرش‌ها
  • فرآیند آبکشی فرش‌ها کاملاً حرفه‌ای انجام شده و باعث زرد شدن ریشه و بافت فرش نمی‌شود
  • برای خشک شدن فرش‌ها نیازی به نور مستقیم آفتاب نیست و از دستگاه‌های خشک‌کن حرفه‌ای استفاده می‌شود.

چرا قالیشویی بانو؟

همان‌طور که گفته شد امروزه قالیشویی‌های متعددی در سراسر کشور به مشتریان خود خدمات‌رسانی می‌کنند. ازآنجاکه فرش، مبل، گلیم و … از جمله لوازم و وسایل ارزشمند و قیمتی منازل هستند بنابراین لازم است که افراد در انتخاب قالیشویی دقت و حساسیت بالایی داشته باشند. از جمله دلایلی که نشان می‌دهد قالیشویی بانو بهترین و مناسب‌ترین قالیشویی برای شستشوی فرش، مبل، موکت، گلیم و … است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این قالیشویی تحت نظر اتحادیه قالیشویان تهران فعالیت می‌کند و تمامی مجوزهای رسمی و قانونی را دارد و در صورت بروز مشکل افراد می‌توانند از راه‌های قانونی اقدام نمایند.
  • این قالیشویی خدمات متنوع و متعددی مانند شستشوی فرش‌ها، مبل‌شویی، موکت‌شویی، لکه‌گیری فرش، ترمیم ریشه فرش، شستن پتو و لحاف، رفع بیدزدگی فرش و شیرازه دوزی و … به مشتریان ارائه می‌کند.
  • تمام مراحل گردگی، شستشو و خشک‌کردن فرش‌ها در این قالیشویی توسط دستگاه‌ها و تجهیزات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می‌شود.
  • از نیروهای حرفه‌ای، با سابقه و با تجربه برای حمل‌ونقل، تعمیر و همچنین شستشوی فرش‌ها استفاده می‌کند.
  • از شوینده‌های نانو و مخصوص برای انواع فرش‌های دستبافت، ماشینی و … استفاده می‌کند.
  • هزینه خدمات این قالیشویی در مقایسه با سایر قالیشویی‌ها بسیار مناسب است.
  • مسئولیت‌پذیری بالایی داشته و در صورت بروز هرگونه مشکلی کاملاً پاسخگو خواهد بود.
  • در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات تحویل، شستشو، خشک‌کردن و برگرداندن فرش‌ها انجام می‌شود.

شستشوی فرش ماشینی در تهرانپارس

فرش ماشینی از محبوب‌ترین فرش‌ها در میان مردم است اما با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات منحصربه‌فردی که دارند شستشوی آن‌ها باید با رعایت فاکتورها و پارامترهای مختلفی انجام شود. در شستشوی فرش ماشینی باید به ساختار، رنگ‌بندی، ویژگی‌های ظاهری، آسیب‌ها و خسارت‌های احتمالی و … توجه شود. در قالیشویی تهرانپارس فرش‌های ماشینی ابتدا توسط کارشناسان و نیروهای متخصص کاملاً بررسی شده و هرگونه آسیب و خسارت آن‌ها برطرف می‌شود. در مرحله بعدی بر اساس نوع بافت و ساختار فرش، رنگ‌بندی و میزان آلودگی فرش یک شوینده مناسب انتخاب می‌شود و سپس بعد از گردگیری کامل عملیات شستشوی فرش شروع می‌شود. شستشوی فرش توسط دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می‌شود و در خشک‌کن‌های مخصوص خشک می‌شود.

شستشوی فرش دستبافت در تهرانپارس

فرش‌های دستبافت همواره ارزش بسیار بالایی داشته‌اند و بسیار گران‌قیمت می‌باشند بنابراین شستشوی آن‌ها نیاز به‌دقت و حساسیت بسیار بالایی دارد. در مرکز قالی‌شویی در تهرانپارس شستشوی فرش‌ها توسط نیروهای متخصص و باتجربه انجام می‌شود. زمانی که فرش دستبافت تحویل قالیشویی داده می‌شود ابتدا به صورت کامل بررسی می‌شود تا در صورت وجود هرگونه آسیب و خسارتی تعمیر و برطرف شود. بعد از بازدید از فرش، گردوغبار موجود در آن‌ها توسط جاروهای قدرتمند صنعتی گرفته می‌شود. میزان حرارت آب، شیوه شستشوی فرش، نوع مواد شوینده و روند خشک‌کردن فرش انتخاب می‌شود و سپس در شستشوی آن آغاز می‌شود. در قالیشویی شرق تهران محدود تهرانپارس عملیات شستشوی فرش‌ها توسط نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن انجام می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان تحویل داده می‌شود و

جمع‌بندی نهایی

فرش، موکت، مبل، گلیم و… از لوازم اساسی منازل بوده و در دکوراسیون خانه‌ها نقش ویژه‌ای دارند. شستشوی فرش‌ها در قالیشویی‌ها می‌تواند مزایای متعددی در مقایسه با روش‌های سنتی داشته باشد. شستشوی فرش در قالیشویی‌ها توسط نیروهای ماهر و دستگاه‌های مدرن و به‌روز انجام می‌شود و از مواد شوینده مخصوص برای آن‌ها استفاده می‌شود و درنهایت می‌تواند در هزینه‌ها، انرژی، زمان، آب و … صرفه‌جویی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *