آشنایی با مشخصات قالیشویی مدرن و آنلاین

قالیشویی آنلاین

یک قالیشویی مدرن با ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود همزمان سرعت، کیفیت و سهولت را به مخاطبان خود عرضه می‌کند. در گذشته ارائه خدمات این چنینی، امری غیرمعمول در تمامی عرصه‌ها بود؛ اما امروزه با فرآیند آنلاین شدن کلیه خدمات همچون قالیشویی آنلاین جایگاه مطمئنی در میان مردم یافته است. این روزها تعداد قالیشویی‌ها در تهران فراوان است؛ اما بهترین قالیشویی آن است که خود را با دانش روز و پیشرفت تکنولوژی همگام کرده و اینگونه بر طیف خدمات خود بیفزاید.

در گذشته بخاطر نبود امکانات کافی و سرویس قالیشویی مدرن در سطح تهران، شستن فرش به شیوه سنتی انجام می‌شد؛ اما گسترش زندگی مدرن شهری، سبک زندگی نوینی را می‌طلبد. خدمات قالیشویی مدرن با تجهیزات پیشرفته و به روز، ضمن شستشوی دقیق و باکیفیت فرش‌ها، خدمات آنلاین به مخاطبان خود می‌دهد. در ادامه از مزایای قالیشویی مدرن برای شما خواهیم گفت و اطلاعات لازم در این زمینه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

سفارش آنلاین قالیشویی

شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران، اهمیت کسب و کار آنلاین را بر همگان آشکار کرد. این اپیدمی موجب شد، شرکت‌ها و کسب و کارهایی که همچنان به شیوه سنتی با مشتریان و ارباب رجوع تعامل می‌کردند؛ از غافله عقب مانده و کسب و کارهای نوین همگام با تکنولوژی روز و خدمات آنلاین مورد توجه بیشتر قرار گیرند.

در قالیشویی فرش آنلاین ، مشتری سفارش شستشوی فرش خود را در سایت ثبت می‌کند و سپس کارشناسان قالیشویی برای تحویل فرش و کالای مورد نظر به محل مراجعه می‌کنند. همچنین امکان پیگیری کلیه مراحل کار شما به صورت اینترنتی و حتی تماس تلفنی ممکن است. با قالیشویی آنلاین فاصله شما تا آن تنها یک کلیک است. بانو به عنوان قالیشویی مدرن تهران دارای نمایندگی در کلیه نقاط شهر بوده و طیف گسترده‌ای از خدمات آنلاین را پوشش می‌دهد.

خدمات قالیشویی مدرن

قالیشویی مدرن

در قالیشویی فرش مدرن کلیه خدمات شستشو به بهترین و تمیزترین صورت انجام شده و امکان آسیب، بسیار کم است. نظارت و پیگیری واحد کنترل کیفیت موجب می‌شود تا عملیات شستشو، رفوگری و بسیاری خدمات دیگر با دقت و شفافیت کامل انجام شود. فرش‌ها در این سیستم در گرمخانه خشک می‌شوند و شرایط آب و هوایی در زمان تحویل فرش، اثرگذار نخواهد بود. همچنین دستگاه‌های آبگیری مخصوص بعد از شستشوی فرش در قالیشویی مدرن، آب فرش را به صورت کامل می‌گیرند.

همچنین خشک شدن فرش‌ها در گرمخانه‌های مجهز به موتور توربو، این کالای ارزشمند را از قرار گرفتن در معرض آلودگی‌های محیطی در امان نگه می‌دارد. کلیه خدمات قالیشویی مدرن شامل رفو، تعمیر و ریشه زنی نیز با دقت بالا و تجهیزات کامل انجام می‌شود. تجربه رفوگران زبده در کنار دانش روز از فرش بهترین امکانات رفوگری را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. هزینه قالیشویی فرش آنلاین نیز تحت نظر اتحادیه قالیشویان بوده و قیمت‌گذاری خارج از تعرفه تعیین شده صورت نخواهد گرفت.

مزایای قالیشویی مدرن

سرویس قالیشویی مدرن، امکان صرفه‌جویی در زمان را برای مشتریان فراهم کرده است. در رزرو آنلاین برای مدت طولانی پشت خط تلفن در انتظار پاسخ نخواهید ماند و همچنین از صرف زمان و انرژی زیاد در ترافیک و مراجعه حضوری کاسته می‌شود. قالیشویی آنلاین علاوه بر سرعت عمل و کاهش زحمت جا به جایی فرش، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با پیگیری به شیوه آنلاین، خاطری آسوده از وضعیت فرش خود نیز داشته باشید. 

شفافیت در عملکرد، یکی از نکات ویژه‌ای است که قالیشویی مدرن را از شیوه‌های سنتی متمایز می‌کند و پاسخگویی را در قالیشویی بیشتر می‌کند. بسته‌بندی مرغوب و صحیح هم از دیگر ویژگی‌های یک کارخانه قالیشویی مدرن است. از آنجایی که فرش کالای ارزشمندی است، باید با احترام و دقت لول و به محل شستشو منتقل شود. همچنین تحویل فرش باید به صورت لول شده و در بسته‌بندی تمیز صورت گیرد تا هیچگونه آلودگی در مسیر برگشت به تار و پود فرش نفوذ نکند.

چرا قالیشویی سنتی نه؟

در شیوه سنتی قالیشویی، لوازم مورد نیاز تنها شامل آب، جارو و صابون رختشویی می‌شد. امروزه قالیشویی‌های مدرن، این کالای ارزشمند را با دستگاه‌های تمام اتوماتیک و کمترین نیاز به منابع انسانی انجام می‌دهند. مزیت قالیشویی مدرن نسبت به سنتی در این است که حجم زیادی از کالا در کمترین زمان، امکان شستشو داشته و در وقت و انرژی صرفه‌جویی می‌شود. در این سیستم دیگر شرایط جوی بر خشک شدن فرش و تاخیر در ارسال آن به مشتری، اثری نخواهد داشت.

انجام عمل شستشوی فرش به شیوه سنتی، گاهی باعث می‌شود که عملیات شستشو به صورت یکدست انجام نشده و برخی از نقاط آلوده بمانند؛ در سیستم مدرن دیگر این مشکلات وجود نخواهد داشت. همچنین در سیستم سنتی بخاطر کشیدن و جابجا کردن فرش‌ها توسط نیروهای انسانی، امکان آسیب‌دیدگی و پاره شدن فرش نیز کمتر است. به علاوه قرار گرفتن فرش در محیط باز، علاوه بر آلودگی‌های محیطی، امکان ورود حشرات را  روی فرش افزایش می‌دهد. 

قالیشویی بانو، قالیشویی مدرن و آنلاین در تهران

قالیشویی بانو با بهره‌گیری از تجربه دیروز و دانش امروز، خدمات قالیشویی را به مشتریان ارجمند خود ارائه می‌دهد. تنها کافی است که با مراجعه به وبسایت بانو، خدمات مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به ثبت سفارش آنلاین قالیشویی کنید. متخصصان و کارشناسان قالیشویی مدرن بانو، در اسرع وقت به تقاضای شما رسیدگی کرده و نیاز شما را برطرف خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *