بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی و دستباف در تهران

خرید فرش ماشینی و دستباف

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی و دستباف در تهران کجاست؟ این سؤالی است که شاید ذهن بسیاری از افراد را برای خرید فرش‌های مناسب به‌خود درگیر کند. در واقع مراکز زیادی در استان تهران برای خرید این محصولات وجود دارند که آنها را با قیمت‌های مقطوع و طرح‌های متنوع عرضه می‌کنند.

گاهی اوقات حتی با مراجعه به یک قالیشویی معتبر و استفاده از جدیدترین تکنیک‌های شستشو و بازسازی نمی‌تواند جلوه و جذابیت فرش را حفظ کنید؛ در این زمان تنها راهکار خرید قالی‌های جدید است. اما آیا می‌دانید که برای خرید قالی‌های دستباف و ماشینی به کدام مراکز خرید در شهر تهران باید بروید؟

در واقع بسیاری از مراکز خدماتی شستشوی فرش تمام تلاششان را می‌کنند تا عیب‌ونقص‌های به‌وجود‌آمده در قالی‌هایتان را از بین ببرند، اما اگر به‌هر‌دلیلی این کار امکان‌پذیر نبود، توصیه می‌کنیم به‌سراغ مراکز معتبر خرید بروید و فرشی متناسب با نیاز، سلیقه و دکوراسیون خانه‌تان تهیه کنید.

معرفی بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی و دستباف در تهران

بعد‌ از‌ اینکه مطمئن شدید مراکز قالیشویی انلاین و حضوری امکان رفع مشکلات فرشتان را ندارند یا به‌ هر‌ دلیلی دیگر تمایلی به استفاده از قالی‌های قدیمی‌تان نداشتید، پیشنهاد می‌دهیم که به‌سراغ مراکزی بروید که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم:

خرید فرش ماشینی و دستباف

  • شهر فرش

شهر فرش یکی از بزرگترین مراکز عرضه انواع قالی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف است که قابلیت عرضه محصولی کاملاً متناسب با نیاز مشتریان را دارد. تا‌به‌امروز حتماً تبلیغات مختلف این مجموعه فروشگاه را نیز در تلویزیون دیده‌اید. اگر به این فروشگاه‌ها بروید، با طیف گسترده‌ای از انواع قالی‌های زیبا و خیره‌کننده روبرو خواهید شد که قطعاً انتخاب را برایتان راحت‌تر می‌کنند. این قالی‌ها در شهر فرش با قیمت بسیار مقطوع و مناسبی به‌فروش می‌رسند و نیازتان را به‌طور کامل به‌هر فروشگاه و محصول مشابه از بین می‌برند.

در شهر فرش علاوه‌بر انواع قالی‌های ماشینی و دستباف می‌توانید نمونه‌های متنوعی از گلیم و گبه، تابلوفرش، قالی‌های مخصوص کودک و نوجوان و محصولات متنوع زیادی را ببینید که هر کدام به‌نوعی در بخشی از محیط خانه به‌کارتان می‌آیند و به‌عنوان کفپوش جذابیت خاصی به منزلتان می‌بخشند.

شما امکان خرید اقساطی را نیز از شعبه‌های شهر فرش دارید! بنابراین اگر به‌هر‌دلیلی بودجه‌تان برای خرید این محصولات کافی نیست، به‌سراغ این مجموعه بروید و در اقساط چندماهه محصول موردنظرتان را بخرید و با خود به خانه ببرید.

شعبه اول ابتدای جاده مخصوص کرج

شعبه دوم: حوالی میدان حر

شعبه سوم: کیلومتر ۱۵ اتوبان شهید لشکری

شماره تماس: ۰۲۱۴۸۰۶۲

  • دنیای فرش

به‌سراغ یکی دیگر از مراکز عرضه‌کننده قالی‌های دستباف و ماشینی در شهر تهران می‌رویم که تاکنون توانسته لبخند رضایت را بر لب‌های بسیاری از مشتری‌ها بیاورد. این مرکز خرید از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در محدود شرق تهران آغاز کرد و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین و بهترین مجموعه‌های عرضه کننده این محصولات شناخته می‌شود. شما می‌توانید مدل‌های مختلفی از قالی‌ها را مثل وینتج، کلاسیک و مدرن در این فروشگاه بیابید و در صورت تمایل آنها را با قیمتی مقطوع و منصفانه بخرید.

شما امکان خرید حضوری و اینترنتی را از فروشگاه دنیای فرش دارید؛ همچنین این مرکز خرید خدمات ایاب و ذهاب را کاملاً به‌صورت رایگان برای مشتری‌ها در نظر گرفته است تا رضایت آنها را به‌ارمغان بیاورد. این فروشگاه مسابقه‌ها و جشنواره‌های متنوعی نیز در طی سال دارد که به‌واسطه آنها به‌برخی مشتری‌ها هدایای نفیس و ارزشمندی می‌دهد.

آدرس شعبه مرکزی: جاجرود، کمرد

آدرس شعبه یک: اتوبان بسیج

تلفن مرکزی: ۰۲۱۷۴۹۵۷

  • فرش وزرا

فرش وزرا هر چند در نواحی استان البرز قرار دارد، اما بسیاری از مشتریان آن تهرانی‌هایی هستند که بدون هیچ مشکلی و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی یا شخصی می‌توانند خود را به آنجا برسانند. مرکز خرید وزرا ۳ شعبه مختلف دارد که در هر یک از این شعبه‌ها می‌توانید دنیای از طرح و رنگ قالی‌های مختلف را ببینید و از بین آنها یک یا چند مورد را به‌دلخواه بخرید. در فروشگاه‌های وزرا محصولات برند‌های تولیدکننده معتبر نیز عرضه می‌شود که با این ویژگی خیال مشتری‌ها از بابت اصل و باکیفیت‌بودن محصول راحت خواهد شد.

فروشگاه فرش وزرا قیمت‌های بسیار مناسب و مقطوعی را برای مشتری‌ها در نظر می‌گیرد و آنها می‌توانند با پرداختی مبلغی مقرون‌به‌صرفه و مناسب قالی موردعلاقه‌شان را از این مرکز خرید تهیه کنند.

شعبه اول: محدوده گوهردشت، نرسیده به سه باندی

شعبه دوم: جاده مخصوص کرج، چهارراه ایران‌خودرو

شعبه سوم: کیلومتر ۵ جاده مخصوص، روبروی پل تهرانسر

شماره تلفن: ۰۲۱۴۴۱۹۵۰۱۶

  • سرای ابریشم

در فروشگاه سرای ابریشم می‌توانید محصولات بیشتر از ۱۰۰ تولیدکننده و برند مختلف را ببینید. در این فروشگاه ۴۰۰۰ طرح متنوع و خاص وجود دارد که قطعاً در بین آنها طرح و رنگ موردعلاقه‌تان را پیدا خواهید کرد. این مجتمع در ۳ طبقه دنیایی از قالی‌های مختلف را برایتان عرضه می‌کند که می‌توانید غرق در نقش‌ونگار‌های بسیار زیبای آنها شوید.

در سرای ابریشم مدل‌های متنوعی از قالی‌ها را می‌بینید که شامل ابریشمی، کلاسیک و کودک و نوجوان هستند. در هر کدام از دسته‌بندی‌های این محصولات نیز ده‌ها طرح و مدل مختلف وجود دارد که قطعاً از بین آنها می‌توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید و بخرید.

وجود ۲ شعبه مختلف از این مرکز خرید باعث می‌شود تا هر منطقه‌ای از شهر تهران که باشید، به‌راحتی به مراکز خرید نزدیک با آنجا بروید و محصول موردنیازتان را بخرید.

شعبه اول: بازار پانزده خرداد و در تقاطع خیابان مصطفی خمینی و خیابان ۱۵ خرداد (۴ راه سیروس)

شعبه دوم: ۴ راه پاسداران

بهترین فروشگاه‌های فرش ماشینی و دستباف در تهران با محصولات متنوع

با شناخت بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی و دستباف در تهران می‌توانید محصولاتی با کیفیت فوق‌العاده عالی و مناسب را بخرید و تا سال‌ها نیازتان را به خرید هرگونه محصول مشابه از بین ببرید. این مراکز با عرضه بهترین محصولات از بهترین برند‌ها به‌خوبی نیاز مشتری‌های خود را از بین می‌برند و به آنها در تهیه محصولی با دوام و مقرون‌به‌صرفه کمک می‌کنند. این مراکز به‌صورت کاملاً قانونی نیز فعالیت دارند و خیالتان را از جانب تهیه محصولی اصل راحت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *