معرفی بهترین اسپری لکه بر مبل

معرفی بهترین اسپری لکه بر مبل

مبل‌ ها از اصلی‌ ترین ارکان دکوراسیون داخلی منازل به شمار می‌روند و می‌توانند نقش پررنگی در زیبایی و جذابیت محیط و همچنین آسایش و رفاه افراد داشته باشند. از آنجایی که مبل‌ها همواره مورد استفاده قرار می‌گیرند طبیعی است که دچار آلودگی و لکه‌های مختلف شوند. راهکار ها و روش‌های متعددی برای شستشوی مبلمان وجود دارد که هر کدام می‌تواند مزیت‌های خاص خود را داشته باشد. استفاده از اسپری‌های لکه بر مبل از راحت‌ترین، رایج‌ترین و بهترین روش‌های تمیز کردن مبل است. امروزه انواع مختلفی از این اسپری‌ ها در دسترس قرار دارند که هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند و انتخاب بهترین و مطمئن‌ترین اسپری می‌تواند کار سخت و چالش‌ برانگیزی باشد. در ادامه مطلب به بررسی و معرفی بهترین اسپری‌ لکه بر مبل پرداخته می‌شود.

ویژگی‌ های بهترین اسپری لکه بر مبل

ویژگی‌ های بهترین اسپری لکه بر مبل

می‌توان از روش‌های مختلفی همچون استفاده از خدمات خشک‌شویی و قالیشویی در محل، استفاده از شوینده‌های خانگی، استفاده از مواد شوینده صنعتی و … برای تمیز کردن و شستشوی مبلمان استفاده کرد اما اسپری‌های لکه بر ازجمله تمیزکننده‌هایی هستند که دارای فرمولاسیون مخصوص برای مبلمان بوده و می‌توانند به‌ سادگی انواع مختلفی از لکه‌ها را از سطح مبل تمیز کنند. به صورت کلی یک اسپری‌ لکه بر مبل خوب باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • اسپری لکه بر مبل باید از قدرت تمیزکنندگی بالایی برخوردار باشد و هر نوع لکه‌ای (چربی، خون، شربت، بستنی، چای، قهوه، آبمیوه و …) را به راحتی تمیز کند.
  • یکی اسپری مناسب باید علاوه بر قدرت تمیزکنندگی دارای قابلیت ضدعفونی کردن نیز باشد.
  • اسپری نباید به هیچ عنوان باعث تغییر رنگ و رنگ دهی مبل شود
  • اسپری نباید هیچ‌گونه آلرژی و حساسیتی برای افراد خانه خصوصاً کودکان و سالمندان ایجاد کند و باید از بو و رایحه مناسبی برخوردار باشد.
  • فرمولاسیون اسپری نباید دارای هیچ‌گونه مواد سمی، شیمیایی و خطرناک باید و باید سازگاری بالایی با محیط زیست داشته باشد.
  • اسپری لکه بر مبل باید قابلیت استفاده بر روی رویه‌های مختلف مبل مانند پارچه، مخمل، چرم و … را داشته باشد و هر نوع لکه‌ای را از روی آن‌ها حذف کند.
  • اسپری لکه بر مبل باید دارای نشان استاندارد بود و از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

معرفی بهترین اسپری‌ لکه بر مبل

امروزه شرکت‌ها و برندهای متعددی در سراسر دنیا در زمینه تولید محصولات بهداشتی، تمیزکننده و ضدعفونی‌کننده فعالیت دارند به همین دلیل تنوع و تعدد محصولات بسیار زیاد است. با توجه به نکاتی که در مورد بهترین اسپری‌ لکه بر مبل گفته شد می‌توان از اسپری‌های زیر با خیال آسوده برای از بین بردن لکه‌های روی مبل استفاده کرد.

معرفی بهترین اسپری لکه بر مبل

  •  اسپری فوم لکه بر مبلمان راپیدو مدل فست ریمور

یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه محصولات بهداشتی برند راپیدو است که محصولاتی همچون شامپوفرش، مایع ظرف‌شویی، مایع دستشویی، مایع لباسشویی، اسپری‌های لکه بر و … تولید می‌کند. اسپری فوم لکه بر راپیدو از قدرت تمیزکنندگی و ضدعفونی‌کنندگی بالایی برخوردار است و می‌تواند انواع لکه‌ها را از روی مبل، فرش و سطوح دیگر پاک کند. این اسپری هیچ‌گونه عارضه‌ای نداشته و می‌تواند در رایحه‌های مختلف وجود داشته باشد. فرمولاسیون این اسپری به‌گونه‌ای است که هیچ آسیبی به بافت رویه مبل وارد نمی‌شود

  •  اسپری لکه بر مبل دیپافو مدل FC1

اسپری لکه بر مبل دیپافو نیز یکی از بهترین و قوی‌ترین اسپری‌های لکه بر است که می‌تواند هر نوع لکه‌ای را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین ببرد. این اسپری با استفاده از تکنولوژی کف فعال یا Active Foam Technology تولید شده است و سازگاری بالایی با محیط زیست دارد. بوی مطلوب، ماندگاری بالا، استفاده راحت، عدم ایجاد آلرژی، بدون مواد خطرناک، سازگار با اصول توسعه پایدار، سازگاری بالا با محیط زیست و … از مهم‌ترین ویژگی‌های این اسپری هستند.

  • اسپری لکه بر مبل نانو سارنگ

درزمان انتخاب بهترین اسپری لکه بر مبل نمی‌توان به‌سادگی از کنار اسپری لکه بر مبل نانو سارنگ عبور کرد. این اسپری با استفاده از فناوری نانو تولید شده و می‌تواند قدرت تمیزکنندگی بسیار خوبی داشته باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های اسپری نانو سارنگ می‌توان به مواردی همچون عدم آسیب‌رسانی به بافت رویه مبل، فاقد ترکیبات سفیدکننده، عدم برخورداری از مواد مضر و شیمیایی، قابلیت ضدعفونی‌کنندگی و لکه بری قوی، تأثیرگذاری بالا، قیمت مناسب و استفاده راحت اشاره کرد.

  • اسپری پاک‌کننده و لکه بر مبل بمو مدل G2

یکی دیگر از بهترین اسپری‌های لکه بر مبل موجود در بازار اسپری لکه بر مبل بمو مدل G2 است که می‌تواند قدرت تمیزکنندگی بسیار خوبی داشته باشد. این اسپری علاوه مبل می‌تواند برای تمیز کردن فرش، موکت و سطوح دیگر نیز کاربردی باشد. در تولید این اسپری از تکنولوژی نانو استفاده شده و حاوی هیچ‌گونه اسانس‌ آروماتیک‌ و آلرژی زا نیست.

  • اسپری لکه‌ بر فرش و مبلمان نانوسان

اسپری نانو سان نیز می‌تواند به عنوان بهترین اسپری لکه بر مبل کاربردهای زیادی در حذف انواع لکه‌های روغن، چربی، جوهر، دوده، واکس، ذغال و … داشته باشد. این اسپری را می‌توان برای تمیز کردن مبل، کوسن، موکت، فرش، سطوح فلزی و … به کار برد. این اسپری به هیچ‌گونه حلالی نیاز ندارد و نیاز به استفاده از مواد شوینده و سفیدکننده را به حداقل می‌رساند که در افزایش طول عمر مبل مؤثر است. تأثیرگذاری بسیار بالا، قابلیت لکه بری قوی، عدم داشتن ترکیبات مضر، عدم برخورداری از ترکیبات سفیدکننده و عدم آسیب‌رسانی به بافت و الیاف رویه مبل از مهم‌ترین مزیت‌های این اسپری است.

  • اسپری لکه بر مبل نانو استار nano star

یکی دیگر از بهترین اسپری‌های لکه بر مبل موجود در بازار اسپری لکه بر مبل نانو استار nano star است که می‌تواند برای تمیز کردن فرش، موکت، سطوح فلزی، سطوح شیشه‌ای و … نیز به کار برود. این اسپری قدرت تمیزکنندگی بالا و سریعی داشته و هرگونه لکه روغن، چربی، جوهر، دوده، خون، آبمیوه و… را به‌سادگی تمیز می‌کند

  • اسپری لکه بر مبل Lynx

اسپری لکه مبلمان لینکس نیز ازجمله بهترین و معتبرترین لکه برهایی است که می‌تواند برای تمیز کردن انواع لکه‌های مختلف از روی مبلمان و سطوح پارچه ای به کار رود. این اسپری با پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا تولید شده و از ویژگی‌های منحصربه فردی همچون قدرت تمیزکنندگی عالی، سازگاری با محیط زیست، عدم برخورداری از مواد مضر و خطرناک، قابلیت ضدعفونی‌کنندگی عالی و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *