۱۰ تا از بهترین قالیشویی های پایتخت

بهترین قالیشویی های تهران

با توسعه شهرنشینی و ماشینی شدن زندگی مردم و معضلاتی همچون کمبود فضا و امکانات، محدودیت در منابع آبی، مشغله کاری زیاد افراد و … دیگر استفاده از روش‌های سنتی برای شستشوی فرش، موکت و … منطقی و معقول نیست و مردم از خدمات شرکت‌ قالیشویی استفاده می‌کنند و همین امر باعث شده است که تعداد زیاد از این شرکت‌ها وجود داشته باشند و خدمات مختلفی به مشتریان خود ارائه کنند. با توجه به آنکه قالیشویی یک کسب‌ و کار پویا و درآمدزا است روزبه‌روز بر تعداد این شرکت‌ها افزوده می‌شود و این می‌تواند باعث ایجاد چالش و سردرگمی افراد در انتخاب شود. 

بهترین قالیشویی های تهران

۱۰ تا از بهترین قالیشویی های پایتخت

با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که برای قالیشویی عنوان شد و با توجه به استقبال و رضایت مشتریان شرکت‌های قالیشویی زیر را به عنوان شرکت‌ های قالیشویی پایتخت معرفی کرد:

  • قالیشویی بانو

این شرکت یکی از برترین قالی‌شویی‌هایی پایتخت است که از جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا و دستگاه‌های اتوماتیک برخوردار بوده و خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌کند. قالیشویی بانو بیشتر از ۲۰ منطقه از سطح پایتخت را پوشش داده و با داشتن شعب مختلف و سایت اینترنتی اختصاصی امکان سفارش آنلاین را برای مشتریان فراهم کرده است و فعالیت خود را زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران انجام می‌دهد. این شرکت از نیروهای متخصص و ماهری برخوردار بوده و خدماتی همچون شستشوی انواع فرش‌های ماشینی و دستباف، شستشوی انواع موکت‌ها، مبلمان، گلیم و …، شستشو در محل و خدمات خشک‌شویی و … به مشتریان ارائه می‌کند.

  • قالیشویی نوین

قالیشویی نوین نیز از جمله شرکت‌های قالیشویی است که از اعتبار بالایی برخوردار است و با داشتن ۵ شعبه در نقاط مختلف همواره در تلاش بوده است که رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ شروع کرده و با داشت تجهیزات مدرن و روز دنیا و همچنین نیروهای متخصص و ماهر تحت نظر اتحادیه قالیشویان فعالیت می‌کند. شستشوی فرش، موکت، مبلمان، خدمات خشک‌شویی، سفارش گیری آنلاین و … از مهم‌ترین خدمات این شرکت است.

  • قالیشویی عابدینی

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی این شرکت می‌توان به داشتن سابقه بالا، روابط عمومی عالی کارکنان، داشتن کادر و نیروهای متخصص و مجرب، برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته دنیا و … اشاره کرد. مهم‌ترین خدمات این شرکت نیز شامل شستشوی انواع فرش‌های دستبافت و ماشینی، شستن مبلمان، موکت و … توسط نیروهای متخصص، ترمیم و تعمیر فرش‌های آسیب‌دیده مانند لکه‌برداری، رفوگری، رنگرزی و …، فراهم کردن امکان سفارش گیری آنلاین و خدمات‌رسانی در تمام ایام سال به مشتریان و ارائه مشاوره‌های رایگان توسط کارشناسان به مشتریان می‌باشند.

  • قالیشویی صدر

قالیشویی صدر نیز یکی از بهترین شرکت‌های قالیشویی پایتخت است که عمده فعالیت آن در شمال شهر می‌باشد و همواره خدمات ارزنده و مناسبی به مشتریان ارائه می‌کند. این قالیشویی دارای شعب و نمایندگی‌های متعددی است و با برخورداری از سایت اینترنتی انحصاری، تجهیزات پیشرفته، ماشین‌آلات حمل بار مناسب، نیروهای متخصص و … از اعتبار بالایی در میان مردم برخوردار است. این شرکت نیز همانند شرکت‌های معرفی شده دیگری خدماتی همچون شستن انواع فرش و موکت، خدمات خشک‌شویی، خدمات تعمیر و ترمیم و … را به مشتریان ارائه می‌کند.

  • قالیشویی سه سوت

این قالیشویی نیز از جمله معروف‌ترین شرکت‌های قالیشویی است که به واسطه داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته، فضای مناسب و پرسنل حرفه‌ای از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است و خدمات ارزنده‌ای همچون شستن فرش و موکت، خشک‌شویی، تعمیر و ترمیم فرش و … ارائه می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در خیابان آذربایجان واقع شده است اما از شعبه‌های مختلف در نقاط مختلف برخوردار است.

  • قالیشویی ایرانیان

از دیگر شرکت‌های قالیشویی می‌توان به شرکت قالیشویی ایرانیان اشاره کرد که همانند قالیشویی بانو و سایر شرکت‌های معرفی شده از تجهیزات مدرن و روز دنیا برخوردار بوده و با داشتن شعبه‌های مختلف در نقاط مختلف تهران خدمات متعددی به مشتریان خود ارائه می‌کند. این شرکت از نیروهای متخصصی برخوردار بوده و با توجه به داشتن سابقه چندین ساله به خوبی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کند. دفتر مرکزی این شرکت در بومهن قرار دارد و خدماتی همچون شستشوی انواع فرش و موکت، خشک‌شویی، تعمیر و ترمیم زیراندازها و … را ارائه می‌کند.

  • کارخانه قالیشویی محتشم کاشان 

این شرکت قالیشویی نیز دارای چند دهه سابقه فعالیت است و زیر نظر اتحادیه قالیشویان پایتخت فعالیت می‌کند. این شرکت با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و ماهر، تجهیزات مدرن و پیشرفته دنیا و… به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود خدمات‌رسانی می‌کند. این شرکت از نظر تعداد شعبه از بزرگ‌ترین شرکت‌ است و بیشتر از ۳۰ شعبه در نقاط مختلف تهران دارد. از مهم‌ترین خدمات این شرکت می‌تواند به شستشو و تعمیر و ترمیم انواع فرش‌های ماشینی و دستباف، فرش‌های عتیقه، خشک‌شویی و … اشاره کرد.

  •  قالیشویی اندرزگو

قالیشویی اندرزگو هم یکی از بهترین شرکت‌های قالیشویی است که از همه مجوزهای رسمی و قانونی برخوردار بوده و زیر نظر اتحادیه قالیشویان پایتخت فعالیت می‌کند. این شرکت دارای شعبه‌های مختلفی بوده و خدمات مختلفی همچون شستشوی انواع فرش و موکت، شستشو و خشک‌شویی مبلمان، تعمیر و ترمیمی فرش و موکت‌های آسیب‌دیده و … به مشتریان ارائه می‌کند.

  • قالیشویی بزرگان

قالیشویی بزرگان یکی از بهترین شرکت‌های قالیشویی در پایتخت است که تقریبا تمامی مناطق پایتخت را پوشش داده است. این شرکت شاید سابقه و قدمتی به اندازه قالیشویی بانو و نوین نداشته باشد اما به دلیل برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته دنیا، داشتن نیروهای متخصص و ماهر، قیمت‌های مناسب، خدمات متنوع و متعدد، مواد شوینده نانو، فعالیت زیر نظر اتحادیه قالیشویان و ده‌ها مزیت دیگر از محبوب‌ترین شرکت‌های قالیشویی بین مردم است و خدمات ارزنده و مهمی به آن‌ها ارائه می‌کند.

  • قالیشویی ادیب

این قالیشویی را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه ترین شرکت‌های قالیشویی ایران دانست چراکه فعالیت خود را از سال ۱۳۴۰ و با ۵ نفر پرسنل شروع کرده است. می‌توان گفت قالیشویی ادیب اولین شرکت قالیشویی پایتخت است و امروزه با برخورداری از شعبه‌های مختلف تمام شهر را پوشش داده و با برخورداری از تجهیزات مدرن، نیروهای متخصص و علوم و دانش روز دنیا خدمات متعددی به مشتریان خود ارائه می‌کند. این شرکت علاوه بر تهران در بسیاری از شهرستان‌های دیگر نیز شعبه داشته و فعالیت گسترده‌ای در این حوزه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *